Bestyrelsen for Ravnsholt/Reopos 17. januar 2015 til 14. februar 2016

Medlemmer er velkomne til at deltage i bestyrelsesmøderne med taleret, men selvfølgelig uden stemmeret. Bestyrelsesmøderne følger ikke en fast møderække, så hvis du vil deltage i et møde, så skriv til bestyrelsen.

Hvis du vil skrive til bestyrelsen samlet kan det gøre på bestyrelsen@r-r.dk

Bestyrelsen for Ravnsholt/Reopos er:

Mette Torp, (formand) født 1966
Sygeplejerske i dialysen på Holbæk Sygehus
Medlem af foreningen siden ??. Valgt til bestyrelsen første gang i 2016.

Medarrangør af Ture til Jyderup-Live kampagnen.

Har bl.a. været med til at arrangere Den nye Verden.

Email: mette@r-r.dk – Telefon: 3064 0384

Anders Torp , (næstformand) født 1999
Studerende…

Har bl.a. været med til at arrangere Den nye Verden.

Første gang valgt til bestyrelsen i 2014. Valgt som næstformand ved generalforsamlingen i 2016.

Email: anders@r-r.dk

Pierre Husted Sigvardsen Pierre Husted Sigvardsen, (kasserer) født 1972
Lead Developer hos Nortlander Ski-Tours. Freelance web-udvikler i sit eget lille konsulent-firma.Valgt som kasserer ved den stiftende generalforsamling. Har siden været formand, næstformand, kasserer og sekretær og sågar været helt ude af bestyrelsen et par år.

Har spillet rollespil siden 1990, og liverollespil siden 2000.

Været medarrangør på et antal af foreningens scenarier, en kampagne, sommer-ture, events og andre arrangementer.

Email: pierre@r-r.dk – Telefon: 2085 9333

Vibeke Skjelmose Vibeke Skjelmose, (sekretær) født 1991
Læser arkæologi på Københavns Universitet.Medlem af foreningen siden 2009. Tidligere valgt til bestyrelsen, og fra 2013 valgt som suppleant.

Har været plotansvarlig på Den nye Verden kampagnen. Har arrangeret flere gange sommerferieaktiviteter.

Email: vibeke@r-r.dk

Freja Amalie Husted Sigvardsen Freja Amalie Husted Sigvardsen, (menigt bestyrelsesmedlem, junior-repræsentant) født 2004
Går i skole på Holbæk Private Realskole.Medlem af foreningen siden hun blev født. Valgt som menigt bestyrelsesmedlem i 2015.

Har selv spillet rollespil siden 2014, og deltaget i liverollespil siden 2012 – men er kraftigt miljøpåvirket hjemmefra.

Er deltager og medhjælper til Den nye Verden kampagnen.

Email: freja@r-r.dk

Desuden er der 2 sideordnede suppleanter, som deltager i de fleste bestyrelsesmøder.

Stine Jordemann Svensmark Stine Jordemann Svensmark, født 1974
Overlærer og skolebibliotekar.Medlem af foreningen siden stiftelsen. Været i bestyrelsen flere gange.

Har spillet rollespil siden 1998, og liverollespil siden 1998.

Har været med til at arrangere de fleste af foreningens scenarier.

Email: stine@r-r.dk

Søren Steinmetz Søren Steinmetz, født 1969
IT-ansvarlig på privatskole.Medlem af foreningen siden stiftelsen. Været i bestyrelsen flere gange.

Har været med til at ordne praktisk opgaver på de fleste af foreningens scenarier og arrangementer.

Email: steine@reopos.dk